به گزارش ایرنا، ولی الله فرج اللهی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب، افزود: برابر ارزیابی های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.
وی اظهار کرد: این ارزیابی شامل تعداد تشکیل جلسات، پیگیری و انجام مصوبات و برگزاری کلاس های آموزشی است و شهرستان بناب بعد از شهرستان های هشترود، سراب و ورزقان در رتبه چهارم استان قرار گرفته است.
فرج اللهی با بیان اینکه به رتبه چهارم قانع نیستیم، گفت: معلوم نیست بر اساس کدام معیارها، آیتم و شاخص ها این ارزیابی صورت گرفته و انتظار ما این است که شهرستان بناب باید با شهرستان های بزرگ استان مورد مقایسه و ارزیابی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه جایگاه چهارم استان را قبول نداریم، یادآور شد: جا دارد از تلاش های شبانه روزی فرماندهی و عوامل نیروی انتظامی شهرستان و نیز همکاری و تغذیه اطلاعاتی و اطلاع رسانی سپاه پاسداران، اداره اطلاعات، دادستان عمومی و انقلاب و ظرفیت بسیج در بحث مبارزه با مواد مخدر تقدیر و تشکر کنم.
فرج اللهی با اشاره به اینکه در سایه زحمات و تلاش اعضای شورا معتاد انگشت نما در شهرستان نداریم، گفت: جا دارد از مسئول کمیته آموزش شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که بر عهده شبکه بهداشت و درمان است بخاطر اهتمام در برگزاری کلاس های آموزشی تقدیر و تشکر نماییم.
وی به ضرورت برگزاری کلاس های آموزشی و اطلاع رسانی اشاره و بر همگانی کردن بحث مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.
فرج اللهی ادامه داد: از آنجایی که خانواده هایی هستند که گرفتار اعتیاد بوده و از عواقب اعتیاد و مواد مخدر ناله می کنند لذا لازم و ضروری است بحث خبر رسانی و مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز نیز در جامعه همگانی شود و تمام آحاد جامعه نسبت به موضوع مواد مخدر و اعتیاد حساس باشند.
فرمانده نیروی انتظامی بناب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این نیرو، گفت: طی 9 ماه گذشته مقدار 122 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و 337 قاچاقچی نیز دستگیر و 7 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.
سرهنگ رمضان اللهوردیان با اشاره به افزایش 4 درصدی میزان کشفیات مواد مخدر در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ، اظهار کرد: جا دارد از همکاری های نزدیک فرمادهی سپاه ناحیه بناب، ریاست اداره اطلاعات و همکاران آن ها و دادستان شهرستان در بحث مبارزه با مواد مخدر تقدیر و تشکر نمایم.
انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.