فرماندار عجب شیر از توزیع 70 تن کالای اساسی تنظیم بازاری در این شهرستان خبر داد.

فرماندار عجب‌شیر گفت: ۷۰ تن کالای اساسی تنظیم بازاری شامل برنج، گوشت قرمز، مرغ منجمد و شکر در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، عادل اصغرپور روز سه شنبه در جلسه ستاد تنطیم‌ بازار این شهرستان،  با بیان اینکه رایزنی های لازم جهت توزیع مجدد کالاهای اساسی صورت گرفته است، افزود: در آینده نزدیک ۳۰ تن برنج و ۳۵تن شکر و مرغ منجمد به قیمت تعاونی از سوی تعاون روستایی و فروشگاه های زنجیره ای در شهرستان توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: مدیریت و برنامه ریزی دقیق تامین، تولید و توزیع کالا، جلوگیری از احتکار، درج قیمت کالا، مقابله با گرانفروشی و کم فروشی و عرضه به هنگام اقلام با توجه به نیاز مصرف کنندگان،  از ضروریات تنظیم بازار است.

وی گفت: تنظیم بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد و بعضی مواقع عرضه و تقاضا با کمبودهایی مواجه می شود که با رویکردی که در بازار مشاهده می کنیم باید تلاش کنیم تا نظارت از دستمان خارج نشود.

اصغرپور همچنین با بیان اینکه از اول سال تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی انجام شده گفت: در این خصوص ۴۱ پرونده اصناف متخلف به ارزش ریالی بیش از ۱۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شده،  افزود: این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می شود.

وی تاکید کرد: ادارات صمت، جهادکشاورزی، دامپزشکی، تعاون روستایی و امور صنفی باید به نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای تامین کالای مورد نیاز و جلوگیری از تخلفات احتمالی ادامه دهند.

اصغرپور اضافه کرد: همچنین در راستای برنامه های حمایتی از دامداران و کشاورزان و مرغداران شهرستان نیز از ابتدای سال‌جاری تا کنون انواع  نهاده های دامی و کشاورزی توسط جهاد کشاورزی و اداره تعاون روستایی بین دامداران و کشاورزان این شهرستان توزیع شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.