معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از آغاز توزیع 70 تن گوشت مرغ برای تنظیم بازار این استان خبر داد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اشاره به کمبود گوشت مرغ در بازار استان گفت: امروز توزیع ۷۰ تن گوشت مرغ کشتار روز و منجمد در این خطه آغاز شده است.

به گزارش جماران، امین قربانی اظهار داشت: شب گذشته، کشتار به میزان زیادی انجام شد و بر این اساس، انتظار می رود امروز کمبودی در تامین گوشت مرغ کشتار روز، نباشد.  

وی افزود: نیاز استان به گوشت مرغ روزانه،  ۴۰ تا ۴۵ تن محصول است.  

وی درباره کمبود گوشت منجمد مرغ در استان در روزهای اخیر اظهار داشت: مرغ منجمد  به اندازه کافی ذخیره است، اما برای توزیع، آن مجوز شرکت پشتیبانی امور دام نیاز بود که این مجوز با تاخیر، داده شد.  

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دیروز ۱۲ تن گوشت منجمد مرغ در بازار استان توزیع شد و امروز ۲۰ تا ۲۵ تن از این محصول در حال توزیع است.

قربانی درباره کمبود گوشت مرغ در استان گفت: میزان تولید مرغ در استان، به اندازه نیاز نیست و به ناچار، باید بخشی از نیاز از خارج استان تامین شود اما اکنون، قیمت مرغ زنده در سایر استان ها، بالاتر از این استان است.  

وی درباره تامین نیاز استان به گوشت مرغ از خارج استان گفت: قیمت مرغ زنده، در سایر استان ها، بالاتر از استان است، به همین لحاظ، در صورت تامین مرغ از سایر استان ها، قیمت گوشت مرغ دو نرخی خواهد شد، البته رویکرد استان این است که نرخ این محصول از قیمت مصوب بالاتر نباشد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: کارگروه تنظیم بازار استان هنوز تصمیمی برای تامین مرغ از خارج استان نگرفته است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.