رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه از توزیع 134 تن انواع کالای اساسی در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ۱۳۴ تُن انواع کالای اساسی و ضروری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش جماران، کمال دانا تامین نیازهای اساسی مردم را از اهداف ستاد تنظیم بازار این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: برهمین اساس امسال، ۴۵ تن شکر، ۸۵ تن برنج، ۲ تن گوشت قرمز و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ با قیمت مصوب و یارانه‌ای در این شهرستان توزیع شده است.

وی گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای برخی اقلام اساسی و در راستای کنترل بازار، توزیع مواد ضروری در دستور کار قرار گرفته است که اثر قابل توجهی در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها داشته و در این راستا به‌زودی توزیع ۵۵ تن کالای اساسی دیگر نیز در این شهرستان آغاز می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه با اعلام اینکه این کالاها در مناطق اصلی شهر به مردم عرضه می‌شود، اضافه کرد: در راستای تنظیم قیمت بازار، میزان کالاهای اساسی توزیع شده در سطح این شهرستان به صورت قابل توجهی افزایش یافته و تمهیدات ویژه و مناسبی نیز برای تامین این اقلام در طول سال جاری انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع این اقلام شکایتی داشته باشند می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون با تشدید بازرسی‌ها و اجرای طرح نظارتی پایش بازار ویژه ایام شیوع کرونا، یک‌هزار و ۴۶۰ مورد بازرسی از اصناف این شهرستان انجام و ۷۰ پرونده تخلف با موضوع تهدید سلامت مردم در گشت‌های مشترک بازرسان این سازمان، اصناف و دیگر ارگان‌های مربوطه در این شهرستان تشکیل شد.

دانا افزود: این اصناف به علت گران‌فروشی یا خودداری از عرضه به ۷۲۶ میلیون ریال جریمه محکوم و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند که بیشتر این پرونده‌های تخلف در خصوص سلامتی مردم از جمله گرانفروشی و عرضه نکردن کالا در بازار بوده و ۳۰ واحد متخلف صنفی نیز در این راستا پلمب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.