سرهنگ رمضان اللهوردیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای  ارتقای توان عملیاتی، کشف وسایل نقلیه مسروقه و افزایش رضایتمندی مال باختگان و با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران انتظامی،  طرح کنترل پارکینگ های شهرستان اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ضربتی و با بهره گیری از استعلامات رایانه ای از وسائط نقلیه موجود در پارکینگ ها، تعداد ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، شناسایی و کشف شد.  

اللهوردیان با بیان اینکه موتورسیکلت های سرقتی پس از تشخیص هویت به مال باختگان تحویل خواهد شد اضافه کرد: پلیس با به ‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

وی گفت:شهروندان نیز باید به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت، وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷گزارش کنند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.