فرماندار ویژه میانه روز چهارشنبه در آیین افتتاح این نقاهتگاه گفت: این نقاهتگاه به همت مدیرکل مدیریت بحران استان، سپاه عاشورا، ناحیه مقاومت سپاه میانه، شبکه بهداشت و درمان و همکاری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید آیت الله محلاتی افتتاح می شود.  

محمدرضا مشایخی با تقدیر از ادارات خدمات رسان از جمله شهرداری، گاز، برق، آب و مخابرات برای تجهیز و ارائه انشعابات لازم برای این نقاهتگاه در سریعترین زمان ممکن،  این اقدام را در جهت مدیریت  و کنترل هر چه بیشتر و بهتر شیوع بیماری و قطع زنجیره آن عنوان و اضافه کرد: قرنطینه بیماران پس از ترخیص از بیمارستان برای تکمیل دوره درمان در این مرکز انجام می شود تا مبتلایان با بهبود کامل و بدون خطر برای جامعه به آغوش خانواده هایشان بازگردند.  

وی با اشاره به تجهیز این نقاهتگاه به دستگاه های مورد نیاز و وجود ۴۰ تخت با قابلیت افزایش، از تمام مدافعان سلامت و تمام دست اندرکاران در کنترل و مقابله با شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد.  

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به راه اندازی نقاهتگاه در شهرستان های میانه، سراب، اهر و هشترود ، افزود: دیگر شهرستان ها نیز باید نسبت به راه اندازی این مراکز اقدام کنند.  

محمدباقر هنربر با اظهار امیدواری برای ریشه کنی این بیماری از  اقدام به موقع شهرستان میانه ه عنوان اولین شهرستان برای آماده سازی نقاهتگاه تقدیر کرد و افزود: تمام ترخیص یافتگان از بیمارستان که امکان قرنطینه برایشان فراهم نیست می توانند دوره درمان خود را در این مرکز کامل کرده و با اطمینان خاطر و بی هیچ نگرانی به جامعه بازگردند.

شهرستان میانه با بیش از ۱۹۱ هزار نفر جمعیت و بیش از ۳۳۰ روستا در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.