سید محمد حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد زندانی با پرداخت بیش از ۴۹۳ میلیون ریال آزاد شدند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در شهرستان میانه و همچنین بروز مشکلاتی که برای قشر کم درآمد و نیازمند به خصوص خانواده های زندانیان ایجاد شده است، اظهار کرد: امیدواریم با همت مردم و خیران بتوانیم از آلام نیازمندان و دردمندان در این ایام بکاهیم.

وی بر لزوم امدادرسانی هرچه بیشتر خیران به صورت حمایت های نقدی و غیرنقدی به ویژه در ایام بحرانی کرونا و نیز با توجه به حلول ماه پرفیض و برکت رمضان تاکید کرد و افزود: امیدواریم با یاری و همراهی مردم و خیران نوع دوست شهرستان در ماه مبارک رمضان بتوانیم با کمک رسانی به نیازمندان از اجر و ثواب این ماه بهره لازم را ببریم.  

حسینی با اشاره به تحویل سبد کالا در چهار نوبت شامل برنج، گوشت، روغن، مرغ، قند و شکر، لپه، پنیر، کره، تن ماهی، خرما، تخم مرغ، رب گوجه، ماکارونی، سویا در ماه مبارک رمضان، عید قربان و شب یلدا طی سال گذشته، ابراز امیدواری کرد امسال نیز به لطف الهی و یاری مردم این کار نیک به انجام برسد.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان میانه شماره حساب ۰۱۰۵۶۷۸۱۳۳۰۰۳ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۰۷۹۰ بنام انجمن حمایت زندانیان میانه نزد بانک ملی را  آماده دریافت کمک های مالی همشهریان گرامی و مردم خیر و نوع دوست شهرستان اعلام کرد.

شهرستان میانه با ۱۹۶ هزار نفر جمعیت در ۱۸۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.