به گزارش خبرنگار مهر، بالاگرفتن پرونده های مالی باشگاه های ایران در فیفا و شکایت مربیان و بازیکنان بین المللی از تیم های ایرانی در ماه های گذشته که در بعضی از موارد هم منجر به صدور رای شده است، فدراسیون فوتبال را بر آن داشت تا جلساتی را با این باشگاه ها برگزار کند.

فدراسیون فوتبال از مدیران تیم های دارای پرونده در فیفا خواسته است تا در جلساتی مشترک به راهکارهایی برای بستن این پرونده ها و جلوگیری از شکایات جدید برسند. این جلسات در سه گروه و سه روز برگزار می شود.

امروز یکشنبه باشگاه های گل گهر سیرجان، تراکتور و ماشین سازی تبریز، ملوان و تیم نود ارومیه از لیگ دسته اول قرار است در جلسه فدراسیون فوتبال حضور یابند. فردا و پس فردا هم نوبت دیگر تیم های دارای پرونده از جمله استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

تراکتور در پرونده بازیکنانی نظیر آنتونی استوکس در فیفا محکوم شده است. ماشین سازی در پرونده لوسیانو پریرا بازیکن برزیلی خود حتی از نقل و انتقالات محروم شده است و ملوان انزلی هم به واسطه شکایت قدیمی دراگان اسکوچیچ در خطر کسر امتیاز و محرومیت قرار دارد.

پرونده تیم گل گهر در فیفا عجیب است. یک مدافع صربستانی که صرفاً برای تست دادن حدود یک ماه در تمرینات گل گهر حضور داشت، بدون عقد قرارداد ایران را ترک کرد و حالا با شکایت به فیفا خواهان گرفتن غرامت شده است!

فدراسیون فوتبال چند سال پیش هم با تشکیل کمیته تعیین وضعیت و سر و سامان دادن به این کمیته قصد داشت جلوی حجم شکایت های بین المللی فوتبال ایران به فیفا را بگیرد اما آرای این کمیته به خاطر نداشتن ضمانت اجرایی -حداقل در بحث مربیان و بازیکنان خارجی- تاثیر چندانی نداشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.