کریم قدرتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان و به دستور شهردار تبریز و برای رفاه حال شهروندان، فروشگاه عرضه مستقیم گوشت شناسنامه دار بازگشایی می‌شود تا مردم در تامین گوشت قرمز با کمترین مشکل مواجه باشند.

وی اظهار داشت: در جهت تنظیم بازار و رفاه و خدمات بیشتر مردم به منظور تهیه گوشت شناسنامه دار و تازه از فروشگاه کشتارگاه شهرداری تبریز و حمایت از مصرف کنندگان تصمیم بر این شد تا بعد از وقفه کوتاهی که به سبب موانع تردد بین شهرها به خاطر پیشگیری از شیوع ویرس کرونا، به وجود آمده بود، دوباره این فروشگاه کار خود را از سر بگیرد.

قدرتی ادامه داد: قیمت گوشت‌های ارائه شده در این فروشگاه بسیار پایین‌تر از قیمت موجود در بازار است که به طور طبیعی کمتر از قیمت مصوب فروش در سطح شهر به دست مشتریان خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همچنان ارسال گوشت شناسنامه دار بسته بندی به درب منازل از طریق بخش‌های خصوصی با نظارت این سازمان و اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی ادامه دارد و شهروندان تبریزی مختار هستند به هر طریقی که می‌توانند گوشت تازه و کشتار روز را تهیه کنند.

قدرتی گفت: با امکاناتی که از طرف کشتارگاه صنعتی تبریز برای تنوع ارائه خدمات ایجاد شده است، دست شهروندان برای تهیه گوشت باز است و همه می‌توانند گوشت مصرفی خود را از فروشگاه مرکزی کشتارگاه شهرداری یا از نزدیکترین قصابی و یا از درب منازل خود تهیه نمایند.

به گفته وی فروشگاه مرکزی کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز کار خود را از امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین و از  ساعت ۱۰ تا ۱۴ از سر می‌گیرد.

قبل از شیوع کرونا روزانه ۶۰۰ راس دام سبک و سنگین در کشتارگاه مرکزی تبریز ذبح شرعی می شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.