موسی خلیل اللهی روز یکشنبه در مراسم اعطای احکام هیات مدیره جدید مرکز وکلای قوه قضاییه استان، افزود: در کنار وجوه اشتراک یاد شده، تامین امنیت در ارکان مختلف جامعه نیز از جمله رسالت ها و کارکردهای مهم وکلا و قضات دادگستری است که باید برای تحقق این اهداف و آرمان ها تلاش های وافری صورت بگیرد.

وی عمده ترین هدف از تأسیس و راه اندازی مرکز وکلای قوه قضاییه را دسترسی آسان مردم با هزینه پایین تر به مشاوره حقوقی و وکالت عنوان و اضافه کرد: باید توجه  داشت که حضور وکیل در تمام محاکم جزو آرزوهای محوری مسئولین قضایی کشور و استان است.

خلیل اللهی یادآوری کرد: بدون تردید حضور وکیل در دعاوی مختلف موجب آرامش و اطمینان خاطر قاضی و طرفین دعوی و پرونده های قضایی است.

وی اظهار داشت: وکلای دادگستری در عین دفاع از حقوق موکلان خود، باید خود را در کنار دادگستری و قضات ببینند و در حفظ شأن قضا و قضاوت تلاش کنند، چون فلسفه وجودی همه ما در سیستم قضائی کشور خدمت به آحاد مردم است.

خلیل اللهی بر ادامه تعامل و همکاری دادگستری آذربایجان شرقی و مرکز وکلای قوه قضاییه تاکید کرد و از آمادگی دادگستری استان برای برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های هم اندیشی قضات و مشاوران و وکلا خبر داد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم احکام هیات مدیره جدید وکلای قوه قضاییه آذربایجان شرقی توسط رییس کل دادگستری استان اهدا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.