احمد موقری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: سامانه سجام آمادگی دریافت گزارش های مردمی در رابطه با تخلفات اقتصادی و بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را داشته و دادگستری استان پس از صحت سنجی و اطمینان ازبوقوع پیوستن جرایم گزارش شده، اقدامات مقتضی را در این زمینه انجام خواهد داد.
وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در کشور و ابتلای تعدادی از هم میهنانمان و بوجود آمدن فضای روانی در سطح جامعه فرصتی برای سوء استفاده کننده ها برای شایعه سازی و نشر اکاذیب با هدف ایجاد رعب و وحشت و بوجود آوردن جو سنگین روانی و همچنین نا کارآمد جلوه دادن اعمال حاکمیتی و نیز کسب سودهای نامشروع از طریق احتکار، کم فروشی و گران فروشی اقلام دارویی و بهداشتی فراهم شده است ، گفت: ایجاد امنیت عمومی و حفاظت از سلامت جسمانی هموطنان از وظایف دستگاه قضایی است و با متخلفان در این زمینه برخورد شدید خواهد شد.
موقری در پایان ضمن تاکید بر حفظ آرامش روانی و رعایت توصیه های بهداشتی ، از تمامی مردم به خصوص دیده بانان پیشگیری خواست تا اخبار و اطلاعات خود را در بستر سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه(سجام) در اختیار این معاونت قرار دهند.   

به گزارش ایرنا،  از بین ۱۱۷ نفر بستری شده مشکوک به کرونا در مراکز بیمارستانی در شبانه روز گذشته، نتیجه آزمایش ۳۵ نفر مثبت اعلام شد تا تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی به ۴۰۹ نفر برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.