محمدرضا احمدی  روز چهارشنبه در دیدار با رییس دانشکده علوم پزشکی شهرستان مراغه افزود: از همان روزهای نخست و قبل از تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا ویروس و طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان،  شهرداری مراغه اقدامات پیشگیرانه ای را در این زمینه آغاز کرده بود که ضدعفونی معابر اصلی و فرعی و محلات شهر مراغه و توزیع بسته های بهداشتی در بین کارکنان از جمله این اقدامات بود ...
وی افزود: هفت اکیپ به صورت شبانه روزی عملیات ضدعفونی و گندزدایی را در مراغه با رعایت تمامی اصول و موارد تخصصی علمی اعلام شده از سوی دانشکده علوم پزشکی، برعهده دارند.
شهردار مراغه به فعالیت گروه های جهادی در کنار شهرداری در راستای ضدعفونی اشاره کرد و گفت: هر گروه جهادی و خودجوش مردمی که به شهرداری مراغه مراجعه کند مواد ضدعفونی کننده در اختیار آن ها قرار می دهیم.
احمدی افزود: ایجاد راه بند جهت کنترل ورودی و خروجی شهرستان و تجهیز میدان بسیج به دوربین های پلاک خوان،  از دیگر اقداماتی است که شهرداری در راستای اهداف ستاد مبارزه با کرونا ویروس شهرستان مراغه انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از عوامل شهردای به صورت مستقیم در کانون آلودگی این ویروس قرار دارند، گفت: عوامل شهرداری در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و کارکنان حوزه پسماند و آرامستان به صورت شبانه روزی در این زمینه در تلاش هستند.
وی به فعالیت فرهنگ سراهای شهرداری در زمینه تولید اقلام بهداشتی اشاره کرد و گفت: ایجاد تولیدی ماسک در یکی از فرهنگ سراهای شهرداری آغاز شده است و که به زودی بهره برداری می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه نیز در این دیدار گفت: از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا ویروس، شهرداری مراغه بدون حاشیه در کنار حوزه بهداشت و درمان است.
اصغر تنومند گفت: شهرداری مراغه در این روزهای سخت برای مجموعه علوم پزشکی شهرستان به عنوان تکیه گاهی امن بوده و از این بابت قدردان زحمات مجموعه مدیریت شهری هستیم.
وی افزود: شهرداری مراغه در حوزه های مختلف مبارزه با کرونا از جمله بخش فرهنگی، عملیاتی و سروسامان دادن به محیط در برنامه ضدعفونی کارهای بزرگ و خوبی را انجام داده است.
وی ادامه داد: اهدای دستکش لاتکس به دانشکده علوم پزشکی کاری بسیار ارزشمند است و این دانشکده در این خصوص خوشبختانه برای مدتی تامین شده است.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری مراغه ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی دارد و با دانشکده علوم پزشکی شهرستان همواره در تعامل بوده است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

شهرداری مراغه شهرداری مراغه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.