مرتضی شفیعی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ‌این رویداد رسانه ای در ٦ بخش برگزار می شود.

وی افزود: فراخوان رویداد رسانه‌ای استان آذربایجان‌شرقی با عنوان «‌تب‌ریز» و با رویکرد ترویج پیام «تب کرونا با همدلی می ریزد» در بخش های گزارش، یادداشت، مقاله، مصاحبه، عکس خبری و تیتر برگزار می شود.

وی گفت: هر کدام از شرکت کنندگان در هر بخش می توانند ٤ اثر ارسال کنند و آثار ارسالی باید حدفاصل یکم اسفند ۹۸ تا ۳۰ اردیبهشت ۹۹ در یکی از رسانه های دارای مجوز  آذربایجان شرقی منتشر شده باشد.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: کرونا؛ امید بخشی و آگاهی بخشی در جامعه، فرهنگ سازی بهداشت فردی و اجتماعی، تبیین جانشفانی کادر بهداشتی و درمانی استان، اقدامات گروه‌های جهادی و ستاد مقابله با کرونا در استان، پاسخ به شایعات دوران مقابله با کرونا و همچنین دوران پساکرونا و راهکارهای تحقق شعار سال(جهش تولید) محورهای این رویداد رسانه‌ای استان است.

شفیعی با بیان این‌که آثار باید به تائید مدیرمسؤول رسانه و در قالب فایل PDF به آدرس پست الکترونیکی tabriz.corona@gmail.com ارسال شوند، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ است.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که آثار ارسالی با موضوعات خارج از محورهای ارایه شده؛ مورد داوری قرار نمی گیرند، یادآور شد: قرار است به آثار برگزیده در هر بخش جوایز ارزنده ای اهدا شود.

 علاقه‌مندان ‌برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفتر خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان‌شرقی واقع در تبریز، اول سربالایی ولیعصر، مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۳۲۸۱۹۱۲- ۰۴۱ ‌تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.