محمدرضا احمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا، تمامی معابر فرعی و اصلی شهری در قالب ۲۰ منطقه بلوک بندی شده و برای اجرای طرح های ضدعفونی و گند زدایی از سوی گروه های مردمی، جهادی و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان تقسیم بندی شده است.

وی ادامه داد: اجرای بلوک بندی شهری، حرکتی برای هدفمند کردن و تسریع در پاکسازی متوازن مناطق مختلف شهری است که توسط شهرداری تدوین و انجام شده است.

احمدی گفت: همچنین از ابتدای اجرای طرح پاکسازی شهری، همکاری مستمری از سوی شهرداری با گروه های جهادی، مردمی و دانشکده علوم پزشکی انجام شده و این روند نیز تداوم دارد.

وی اضافه کرد: برای این منظور، تاکنون سه هزار لیتر مایع وایتکس، ۲۰۰ لیتر آب ژاول، ۲۰۰ کیلوگرم کلر و ۱۳ هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده در اختیار گروه های جهخادی، مردمی و اجرایی برای گندزدایی و ضدعفونی شهر از سوی شهرداری قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به ادامه طرح ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف شهرستان، مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز برای تمامی گروه های مردمی در حال تامین بوده و از این نظر مشکلی نخواهیم داشت.

احمدی افزود: نیروهای آرامستان گلشن زهرا (س) مراغه نیز با جدیت تمام و به صورت شبانه روزی و نیز با رعایت موازین بهداشتی، ارائه خدمات می کنند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.