حسن آذرنیا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همه تیم های حاضر در لیگ برتر به دلیل عدم اتخاذ تصمیم قطعی از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بلاتکلیف هستند، افزود: انتظار می رود مسئولان فدراسیون سریع تر در این زمینه تصمیم گرفته و تعطیلی لیگ برتر را اعلام کنند.

وی پیشنهاد روشن باشگاه ماشین سازی را تعطیلی لیگ برتر در شرایط فعلی بیان و اضافه کرد: در حالی که برگزاری المپیک که مردم جهان ۴ سال انتظار برگزاری آن را داشتند، و امکانات وسیعی برای ان اختصاص داده شده بود، یک‌ سال به تأخیر افتاده است، دلیل برای ادامه لیگ برتر وجود ندارد.

آذرنیا اظهار داشت: امروز در بیشتر کشورها شاهد تعویق و یا لغو کلی بسیاری از مسابقات جهانی و قاره‌ای هستیم و در چنین وضعیتی اعلام تعطیلی لیگ برتر بهترین تصمیم است تا زمان مناسب برای شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور برای تمامی تیم ها وجود داشته باشد.

وی به انتشار اطلاعیه شماره ۷ ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: بر همین اساس تمرینات تیم فوتبال ماشین‌ سازی که قرار بود از ۵ فروردین آغاز شود، لغو شده و تمرینات تیمی همانند سایر تیم‌های کشور تعطیل است.

آذرنیا با تاکید بر اینکه برای شروع لیگ برتر یک ماه باید فرصت بدنسازی به تیم‌ها داده شود تا بازیکنان دچار مصدومیت نشوند، یادآوری شد: با در نظر گرفتن ۹ هفته باقی مانده، در صورت ادامه بازی ها، پایان لیگ برتر تا تیر و مرداد به طول خواهد انجامید.

وی ادامه داد: این در حالی است که طبق مقررات فیفا برای شروع ۲ لیگ باید فاصله ۷۵ روزی را در نظر گرفت و در این صورت امکان آغاز فصل جدید لیگ برتر در نیمه اول سال ۹۹ میسر نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در پایان هفته ۲۱ لیگ برتر با کسب ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.