به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح امروز جمعه در مراسم آغاز رزمایش بیولوژیک شهدای مدافعان سلامت که توسط سپاه عاشورا برگزار شد، گفت: دشمنان دین و قرآن با وجود اینکه می‌بینند ۱۹۰ کشور درگیر این ویروس هستند، اما اعتقادات دینی ما را هدف قرار داده‌اند و این مشکل را به گردن شهر قم می‌اندازند و می‌خواهند به دین ضربه بزنند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: آیا ایتالیا و فرانسه و اسپانیا و دیگر کشورهای اروپایی هم قم بودند، آیا آنجا هم روحانیون بودند، هدف دشمن فقط حمله به اعتقادات دینی است.

وی افزود: اگر وضعیت عادی بود ما فردا به مناسبت روز پاسدار در این مکان حاضر می‌شدیم و به پاسداران عزیز تبریک می‌گفتیم. روز پاسدار را به تمام پاسداران چه در حال حاضر فعالیت می‌کنند و چه پاسداران بازنشسته تبریک می گویم.

آل هاشم ادامه داد: امام خمینی (ره) در یک جمله عظمت پاسداری را نشان دادند و گفتند ای کاش من هم یک پاسدار بودم. امروز اگر دشمنان از سپاه عصبی و ناراحت است و ترس دارد، به خاطر عظمت سپاه است. میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع سردار سلیمانی حاضر شدند و این به خاطر عظمت سپاه و سردار دل‌ها بود.

وی با اشاره به حضور نیروهای مسلح در تمام عرصه‌ها گفت: نیروهای مسلح همواره در همه بحران‌ها همچون سیل، زلزله و حتی در این ویروس کرونا حضور داشته‌اند. جا دارد از زحمات همه نیروهای درمانی و بهداشتی، شهرداری، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش و سپاه تشکر کنم.

وی گفت: بعضی از مردم متأسفانه تذکرات را اصلاً رعایت نکردند و در چهارشنبه سوری و شب عید به بیرون از خانه‌ها آمدند و نتیجه آن وضعیت فعلی شد که شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا هستیم. بازهم تذکر می‌دهم تا مردم رعایت کنند و در خانه بمانند تا زنجیره شیوع این ویروس قطع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.