سرهنگ برزو مرادی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود تذکرات مختلف مسوولان سیلسی، بهداشتی و انتظامی در مورد ضرورت در خانه ماندن بدلیل شیوع ویروس کرونا، شاهد افزایش حضور خودروها و مردم در مسیر صلوات آباد هستیم.
وی با بیان اینکه شاهد حضور کمرنگ تر مردم در دیگر خیابان‌های شهر بودیم، اضافه کرد: طرح زوج و فرد هم که دوشنبه اجرا شده، امروز هم با شدت بیشتری پیگیری شد ولی تاثیری در حضور خودروها در مسیر صلوات آباد نداشت.

سرهنگ مرادی یادآور شد: هیچگونه محدودیت دیگری به غیر از طرح تردد زوج و فرد خودروها در سطح شهر سنندج اجرا نشده است.
گردنه صلوات آباد در کوه‌های شرق سنندج در مسیر سنندج - همدان واقع شده و بدلیل ارتفاع بلند و دیدی کامل به دورنمای شهر به محل تفرج و تفریح بسیاری از مردم این شهر تبدیل شده است.

در آمار منتهی به ظهر امروز (پنجشنبه) ۱۱ نفر به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان اضافه شد و اکنون بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی ابتلای ۲۰۰  نفر از افراد به این بیماری قطعی است.

 آمار مبتلایان قطعی به بیماری کرونا به تفکیک شهرستان‌های کردستان شامل سقز با ۷۸ نفر، بانه ۴۱ نفر، سنندج ۳۲ نفر، کامیاران هشت نفر، قروه ۱۳ نفر، مریوان پنج نفر، دیواندره هشت نفر، بیجار ۱۲ نفر، دهگلان ۲ نفر و سروآباد یک نفر است که بسیاری از این افراد با کسب بهبودی خود از بیمارستان ترخیص شده اند.

تاکنون ۵۷۰ نمونه از افراد مشکوک به کرونا گرفته شده که از این تعداد، ۲۰۰ نمونه مثبت بوده و نمونه آزمایش ۳۱۱ نیز منفی بود البته جواب آزمایش ۵۹ نمونه باقی مانده هنوز مشخص نشده است.

 تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا از ابتدای درگیری استان با این بیماری تا به امروز  به ۲۱ نفر رسیده که  این تعداد شامل ۱۱ نفر در سقز، سه نفر در سنندج، یک نفر در مریوان، سه نفر در قروه، یک نفر در بیجار و ۲ نفر هم در بانه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.