به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز دوشنبه در بازدید از مبادی ورودی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه از صبح امروز ۲۰۰ نفر توسط عوامل هلال احمر در پلیس راه تبریز به آذرشهر غربالگری شده‌اند، افزود: متأسفانه نتیجه غربالگری پنج نفر، مثبت بوده و این افراد مشکوک به کرونا هستند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به پروتکل مشترک استان با استان‌های همجوار برای کنترل مشترک مبادی ورودی و خروجی گفت: از فردا محدودیت تردد در سه استان شمال غربی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل اعمال می‌شود.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه خودروهای ورودی به استان کنترل می‌شود، ادامه داد: ضد عفونی خودروها و تب سنجی در ورودی شهرستان‌های استان انجام می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه محدودیت تردد در جاده‌های استان‌های شمال غربی و غربال‌گری مشترک با همکاری دیگر استان‌ها انجام می‌شود، ابراز داشت: غربالگری و پایش یکی از عوامل مهم در کاهش بیماری کرونا است که باید مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه کاهش سفرهای غیر ضروری نیز در این موضوع بسیار تعیین کننده است.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه از ورود افراد مشکوک به کرونا به استان و شهرستان‌ها جلوگیری می‌شود افزود: غربال‌گری به شکل جدی انجام می‌شود. در حال حاضر تمامی خودروها در مبادی ورودی و خروجی استان مورد سنجش و غربال‌گری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.