فرماندار مراغه روز چهارشنبه در بازدید از نحوه استفاده و بهره برداری از این اپلیکیشن به خبرنگار ایرنا گفت: با شیوع بیماری کرونا، اهمیت خانه استارتاپ بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفت و جوانان خانه استارتاپ مراغه برای حذف پول نقد در کسب و روزانه دست به کار شدند.
حمید شکری افزود: تیم استارتاپی «نیترو» این اپلیکیشن را در تهیه کرده که در مرحله نخست برای بخشی از تاکسی های شهرستان قابل استفاده است.

وی به نحوه استفاده از این برنامه اشاره کرد و گفت: این اپلیکیشن به صورت نرم افزار در تمامی گوشی های اندروید قابل نصب بوده و علاوه بر آن کاربران می توانند از وب سایت این برنامه استفاده نیز استفاده کنند.

شکری گفت: همچنین برای استفاده از این اپلیکیشن علاوه بر نرم افزارهای اندرویدی، کارت های هوشمندی نیز برای استفاده عموم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در مرحله بعد در نظر داریم برای نانوایی های شهرستان این برنامه را تعریف کنیم تا به طور کلی رد و بدل کردن پول نقد به عنوان یکی از عوامل انتقال ویروس را حذف کنیم.
وی افزود: امیدواریم در آینده نه چندان دور بتوانیم این اپلیکیشن را در تمامی اصناف شهرستان راه اندازی کنیم.
شکری اضافه کرد: در حال حاضر ۲ هزار تاکسی در شهرستان فعالیت می کنند که تا پایان فروردین در صورت همکاری رانندگان و مردم ۵۰ درصد تاکسی ها به این اپلیکیشن مجهز خواهند شد.
فرماندار مراغه گفت: خانه استارتاپ مراغه اواخر سال گذشته در شهرستان راه اندازی و در مدت یکسال از فعالیت خود اقدامات قابل توجه ای را در حوزه استارت آپ و جوانان انجام داده است.
شکری گفت: جوانان مراغه ای می توانند ایده های خود را در حوزه های کسب و کار و به خصوص راهکارهای پیشگیری از شیوع کرونا به خانه استارتاپ شهرستان ارسال کنند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

اپلیکیشن مراغه اپلیکیشن مراغه اپلیکیشن مراغه اپلیکیشن مراغه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.