به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عابدین خرم روز سه شنبه در مراسم آغاز عملیات این طرح ملی در تبریز، افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل امده با دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی در مرحله نخست این طرح که از امروز آغاز می‌شود، تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی آموزش دیده در مراکز سلامت مستقر خواهند شد.

وی اظهار داشت: در این طرح ملی و مهم افراد جامعه با هماهنگی مراکز سلامت و پایگاه‌های مقاومت بسیج و از طریق ارتباطات تلفنی تمام جمعیت مناطق تحت پوشش مراکز را از نظر علائم بیماری، غربالگری خواهند کرد.

خرم اضافه کرد: سپاه عاشورا برای مبارزه با کرونا همواره در کنار مردم و به فکر تأمین معاش مردم بوده و با خیران و نیکوکاران استان نیز هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد تا اقلام و لوازم مورد نیاز بهش بهداشت و درمان را تهیه و در اختیار آحاد مردم قرار دهیم.

به گفته وی طی روزهای گذشته به همت سپاه عاشورا ۴ هزار و ۲۹۰ مورد از معابر و اماکن عمومی آذربایجان شرقی ضدعفونی و ۱۶ هزار بسته اقلام بهداشتی بین مردم توزیع شده است.

فرمانده سپاه عاشورا یادآوری کرد: در حال حاضر تعداد ۱۸ کارگاه تولید ماسک هم در آذربایجان شرقی به همت بسیجیان فعال شده است و تعداد ۳ هزار نفر هم درقالب گروه‌های جهادی آماده خدمت هستند.

خرم تاکید کرد: پایش و رصد بیماری کرونا توسط سپاه و مجموعه بسیج اقشار تا ریشه کنی کامل آن در آذربایجان شرقی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.