داود گرشاسبی روز دوشنبه در جلسه قرارگاه زیستی شهرستان، با بیان اینکه مقابله با بیماری کرونا نیاز به همت جمعی دارد، اظهار کرد: مردم باید ضمن رعایت توصیه های بهداشتی و جدی گرفتن هشدارهای وزارت بهداشت، شرایط را وخیم تر نکنند.

وی افزود: با تلاش و همکاری قرارگاه زیستی، لوازم بهداشتی در سطح شهرستان جهت رفاه حال همشهریان تولید و با اولویت مراکز درمانی و بهداشی توزیع شد.

رییس قرارگاه زیستی شهرستان مرند با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر در چند نوبت گفت: تمام ادارات نیز باید به صورت روزانه، گندزدایی و ضدعفونی را انجام دهند.

وی اضافه کرد: جهت مقابله با بیماری کرونا، قرارگاه زیستی شهرستان متشکل از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، شهرداری ها، شبکه بهداشت و سایر ارگان ها و نهادها متحمل زحمات زیادی شده اند که جای تقدیر دارد.

گرشاسبی با تاکید بر عدم توجه مردم به شایعات اظهار کرد: متاسفانه عده ای از افراد از این وضعیت سوء استفاده کرده و با شایعه پراکنی، فضای شهر را متشنج می کنند از این رو ضروری است آمار و تصمیمات از منابع موثق ارائه شود.

وی با اشاره به عدم کمبود آرد در شهرستان گفت: بارها تاکید کرده ایم که کمبود آرد در شهرستان نداریم و مردم نگران تهیه نان مورد نیاز خود نباشند و از تجمع در جلوی نانوایی ها پرهیز کنند.

فرماندار مرند تاکید کرد: مردم مراجعه به ادارات را محدود و امور خود به زمان های دیگری موکول کنند.

وی با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و توجه جدی به توصیه های بهداشتی افزود: از مردم خواهشمندیم بیشتر در خانه بمانند تا از این اپیدمی خارج شویم .

گرشاسبی گفت: متاسفانه آمارها حاکی از روند افزایش بیماری در سطح استان است که نشان از بی توجهی و عدم همکاری مردم دارد.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.