عادل اصغرپور روز دوشنبه در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا افزود: تب سنجی در چهار نقطه از مبادی ورودی شهر از طرف تبریز و بناب، مرکز شهر عجب شیر و در منطقه ورودی بخش قلعه‌چای اجرا می شود و کنترل تردد خودروهای غیر بومی نیز فقط با نظارت عوامل نیروی انتظامی انجام خواهد شد.

وی با تقدیر از اقدامات اعضای ستاد شهرستانی مقابله با کرونا به ویژه شبکه بهداشت و درمان، شهرداری، هلال احمر، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی افزود: همه ادارات و نهادها باید با همدلی و حداکثر امکانات در خدمت ستاد مدیریت مقابله با کرونا باشند و از هیچ اقدامی در راستای مقابله با این بیماری دریغ نکنند.

فرماندار عجب شیر با تاکید بر اینکه جایگاه های سوخت باید سوخت مورد نیاز شهروندان را تامین کنند و براساس دستورالعمل مربوطه سوختگیری توسط اپراتورهای جایگاه انجام شود افزود: مراکز درمانی و مطب ها و داروخانه ها به هیچ وجه تعطیلی ندارند.

اصغرپور ادامه داد:اداره صنعت و معدن و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت شهرک های صنعتی باید بر کارخانجات و واحدهای تولیدی و چگونگی ضد عفونی کردن این واحدها و استفاده کارگران از ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده نظارت داشته باشند و پیگیری های لازم را انجام دهند.
وی بازرسی مستمر از نانوایی های شهرستان از سوی تیم بازرسی را خواستار شد و افزود: در حوزه تهیه نان هیچ گونه افزایش قیمت یا کاهش سهمیه یا تعطیلی مطرح نبوده و نیست و مردم هیچ گونه نگرانی از بابت تهیه نان مورد نیاز خود نداشته باشند.

وی گفت: شهرداری ها و دهیاران نیز باید به صورت مستمر گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی را با همکاری شبکه بهداشت و درمان و نیروهای بسیج در دستور کار قرار دهند.

اصغرپور با تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه در مقابله با ویروس کرونا در شهرستان گفت: متاسفانه برخی افراد در فضای مجازی به بحثی که به آنان مربوط نمی شود ورود و دخالت کرده و به شایعاتی دامن می زنند که در این خصوص به اداره فرهنگ و ارشاد ابلاغ می کنم که با آنان برخورد و در صورت نیاز به پلیس فتا و دستگاه قضا معرفی کند.
فرماندار شهرستان عجب شیر از مردم درخواست کرد تا برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در خانه های خود بمانند و از طریق بلندگوهای سیار در سطح شهر و بلندگوهای مساجد در روستاها در این خصوص اطلاع رسانی و تاکید شود و مردم امور بانکی خود را نیز به صورت الکترونیکی از منازل انجام دهند و از حضور در شعبات پرهیز کنند.
اصغرپور خواستار برخورد قانونی شهرداری در خصوص ایجاد سد معبر توسط برخی اصناف شد و افزود: در صورت عدم رعایت صنوف، با توجه به تذکرات قبلی جهت اقدام قانونی پرونده تشکیل و طبق دستور قضایی با این افراد برخورد قانونی شود.

فرماندار شهرستان عجب شیر به لغو مرخصی مسوولان ادارات اشاره کرد و افزود: مسوولان ادارت باید در حوزه جغرافیایی شهرستان حضور داشته باشند و لیست کشیک ادارات با تعیین جانشین اول و دوم به فرمانداری ارائه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.