سردار یوسف شاکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال شیوع بیماری کرونا در کشور و با هدف حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری هم استانی ها از سفر به آستان مقدس امام رضا(ع) پرهیز کنند. 

وی اعلام کرد: در این ارتباط مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی نیز اطلاعیه ای صادر کرده است که به قرار زیر است: 

اللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی

با اعتذار از محضر مبارک امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء؛

همراه با سلام و درود و آرزوی صحت و سلامتی برای آحاد مردم شریف ایران اسلامی و ارادتمندان به ساحت قدسی ائمه معصومین علیهم السلام در اقصی نقاط عالم، با عنایت به توصیه‌های موکد مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی در جلوگیری از برگزاری تجمعات، ضمن عذرخواهی از مشتاقان زیارت حرم مطهر رضوی به استحضار می‌رساند، ویژه برنامه‎های نوروزی و اعیاد شعبانیه آستان مقدس رضوی از جمله برنامه تحویل سال نو به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

آستان قدس رضوی با همکاری سازمان صداوسیما و مجموعه های مختلف رسانه‎ای و فضای مجازی در نظر دارد بستر بهره‌مندی ارادتمندان از انوار معنوی مضجع منور رضوی علیه السلام را به صورت غیرحضوری و زنده فراهم نماید.

ان شاءلله با توکل به خداوند متعال، توسل به حضرات معصومین علیهم السلام و عنایت و کرامت امام هشتم علیه السلام و دقت نظر در رعایت اصول بهداشتی، ملت شریف ایران به  سلامت و عافیت نائل گردند و در آینده نه چندان دور خادمان بارگاه مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء با توانی بیش از پیش، پذیرا و خدمتگزار زائران و مجاوران حضرتش باشند.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین گزارش ها ۹ هزار نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا هستند که ۳۵۴ نفر فوت و ۲۹۵۹ بیمار تاکنون بهبود یافتند، در آذربایجان شرقی نیز ۱۷ نفر فوت شدند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.