دکتر احمد کوشا روز چهارشنبه در نشست هماهنگی اجرای این برنامه گف : این مرکز آمادگی دارد شرایط مناسب برای پزشکان و کادر پرستاری استان که با از جان گذشتگی ، خود را در معرض ابتلا این ویروس قرار داده اند مهیا کند.
وی افزود: کلیه آموزشهای لازم به کادر این مرکز برای مواجهه با این بیماری داده شده است و آماده پذیرایی از مدافعان سلامت هستیم.
وی خاطرنشان کرد: امکانات مورد نیاز برای اسکان ۷۰ نفر کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز فراهم شده است.
رییس مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت اضافه کرد: همکاران این مرکز با پویش سپاس از خادمین سلامت در خدمت فعالان عرصه سلامت استان برای شکست ویروس کرونا خواهند بود.
وی از عموم مردم و خیران خواست به این پویش بپیوندند و در تامین هزینه های ارائه خدمت به همکاران پزشک و پرستار کمک حال این مرکز باشند.
امامی مدیر خیریه نیکوکاری تبریز هم در این جلسه، آمادگی این مرکز را برای جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی برای اسکان کادر درمانی در معرض کرونا در مرکز آموزش مدیریت سلامت اعلام کرد.
همچنین در پی شیوع ویروس کرونا، پرسنل مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت با راههای مقابله با این ویروس آشنا شدند.
در این جلسه روشهای پیشگیری از شیوع این ویروس، نحوه ضدعفونی کردن محیط ، اصول رعایت بهداشت فردی و مواجهه با افراد مشکوک مبتلا به این بیماری آموزش داده شد.
مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت در تبریز تنها مرکز آموزشی مدیران عرصه سلامت در کشور است که زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کند.

این مرکز به عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی با هدف ارتقای کیفیت مدیریت نظام سلامت در سطح ملی و منطقه ای در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.