غلامعلی راستی، روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز پخش، عمده و خرده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رصد و پایش مستمر اطلاعات ثبت شده موجودی انبارها در سامانه جامع انبارها ادامه دارد و کالاهای اساسی مردم استان بدون هیچگونه محدودیت و کمبود تامین می شود.

وی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده از سوی سازمان صمت استان در خصوص تامین کالاهای اساسی اظهار داشت: مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان استان و شهرستان تبریز اعم از برنج، روغن، قند، شکر و چای در انبارهای مراکز پخش عمده و خرده به وفور وجود دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز با اشاره به حضور مستمر ۱۷۰ بازرس سازمان در سطح استان و شهرستان تبریز، گفت: گروه های بازرسی به صورت مجزا و در قالب گشت های مشترک با اتحادیه ها اقدامات نظارتی را برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام می دهند و با متخلفان بر اساس قانون نظام صنفی برخوردهای لازم انجام می شود.

فریبرز رضازاده، از آغاز طرح نظارتی ویژه ایام نوروز ۹۹ از ۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال آینده خبر داد و افزود: سازمان صمت استان، نظارت و بازرسی از شرکت های پخش، مراکز عمده و خرده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ایرنا، در آذربایجان شرقی ۱۲۰ هزار واحد صنفی وجود دارد که از این تعداد بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی دارای جواز کسب در قالب ۷۴ اتحادیه در شهر تبریز فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.