حبیب امین زاده، روز شنبه در نشست مشترک با فرماندار و شهردار تبریز به منظور بررسی آخرین وضعیت تامین و توزیع ملزومات بهداشتی اعم از مواد ضدعفونی کننده، شوینده و ماسک در سطح شهر و معابر افزود: با هم افزایی و همکاری فرمانداری، مسوولان شهری و شهرداری کلان شهر تبریز اقدامات لازم برای ضد عفونی و استرلیزه کردن معابر و وسایط حمل و نقل عمومی برای پیشگیری از بیماری کرونا انجام می شود.

وی با تاکید بر تعامل و هماهنگی سازمان صمت استان با دستگاه های ذیربط در رفع نیاز هم استانی ها و همشهریان به ملزومات بهداشتی اظهار داشت: در این راستا انواع مایعات ضدعفونی کننده و ماسک برای مصارف شخصی، سطح شهر و معابر، سازمان ها، ادارات و مدارس زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی توزع می شود.

رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی با اشاره به بازدید از واحدهای تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده استان، گفت: به دلیل شرایط پیش آمده و حجم بالای تقاضا در روزهای گذشته براساس پیش بینی های لازم واحدهای تولیدی استان مسیر تولید مواد پاک کننده و ضدعفونی کننده را در پیش گرفته اند.

امین زاده، ادامه داد: تهیه، تولید و تامین انبوه تمامی ملزومات بهداشتی مورد نیاز استان و سایر استان های کشور اعم از ماسک، مایع ضد عفونی کننده و دیگر مایحتاج پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در دستور کار این سازمان قرار دارد.

براساس اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی امروز شنبه با ۶ نفر افزایش به ۱۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.