اکبر انبارته روز سه‌شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و پدافند غیرعامل هشترود افزود: همچنین مراسم اعتکاف نیز امسال برگزار نخواهد شد.

وی همچنین خواستار اجرای اقدامات پیشگیرانه در ورودی های شهرستان شد و گفت: قرار گرفتن هشترود در کنار اتوبان پیامبر اعظم ص و تردد مسافران استان های غربی و شمال غرب کشور از این مسیر برای دسترسی به مرکز کشور، ضرورت رعایت اقدامات پیشگیرانه را دوچندان کرده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان هشترود نیز گفت: موردی از این بیماری در شهرستان مشاهده نشده و چند بیمار مشکوک نیز که بستری شده بودند ترخیص شدند.

جواد بابایی از مردم خواست تا اطلاع ثانوی از خرید گوشت و شیر شتر خودداری کنند افزود: رعایت بهداشت فردی و دوری از امکان شلوغ بهترین راهکار مقابله با این بیماری است.

وی به صاحبان حیوانات خانگی هشدار داد: در نگهداری این حیوانات محتاط‌تر عمل کنند چون انتقال ویروس از حیوانات به انسان به راحتی صورت می گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی هشترود نیز گفت: با دستور دادستان، از داروخانه‌های داخل شهر بازدیدی انجام دادیم و با نبود ماسک و مواد ضدعفونی در داروخانه ها مواجه شدیم.

سرهنگ کلام الله ابراهیمی اضافه کرد: باید ترتیبی اتخاذ کرد تا این اقلام به راحتی در اختیار داروخانه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.