به گزارش خبرنگار مهر، بابک رضی منش صبح امروز در نشست قرارگاه زیستی شهرستان اسکو اظهار داشت: همیشه در برابر چالش‌ها با عزم و اراده جمعی موفق بوده‌ایم و با هماهنگی و عزم و اراده جدی و همدلی نیز می‌توانیم در مقابله با کرونا موفق شویم.

وی افزود: قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل شهرستان اسکو در آماده‌باش کامل قرار دارد و تاکنون مورد مثبت ویروس کرونا در شهرستان اسکو مشاهده نشده است.

فرماندار شهرستان اسکو در ادامه خاطر نشان کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند با بسیج تمامی امکانات همکاری تنگاتنگ با شبکه بهداشت و درمان شهرستان داشته باشند.

رضی منش ادامه داد: شبکه‌های اجتماعی، فعالین رسانه‌ای شهرستان با لحاظ حفظ آرامش روانی جامعه و انتشار اخبار رسمی و موثق و تلاش برای آگاهی بخشی با استفاده از پیام‌های اموزشی استاندارد و مورد تأیید وزارت بهداشت و درمان به مدیریت بیماری کرونا کمک کنند.

وی باب بیان اینکه مرکز مدیریت و پایش اقدامات پیشگیرانه ادارات و دستگاه‌های اجرایی در مقابله با ویروس کرونا در شبکه بهداشت و درمان شهرستان تشکیل می‌شود عنوان کرد: با خود مراقبتی و اجرای توصیه‌های بهداشتی می‌توان از ابتلاء به این بیماری در امان بود.

فرماندار شهرستان اسکو تصریح کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تدابیر و تمهیدات لازم را برای پیشگیری در زیر مجموعه خویش اتخاذ و برنامه‌های آموزشی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان اجرا کنند.

رضی منش در پایان گفت: شهرداری‌های شهرستان نسبت به ضدعفونی تاکسی‌ها و اتوبوس‌های حمل و نقل درون شهری، ایستگاه‌ها و مراکز عمومی اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.