حمید شکری روز دوشنبه در جلسه نظارت بر نحوه توزیع اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کرونا اظهار داشت: تامین ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دیگر اقلام بهداشتی مورد نیاز از سوی دانشکده علوم پزشکی خواهد بود و بخش خصوصی و دولتی تامین اقلام مورد نیاز را برعهده دارند.
وی اضافه کرد: با تمامی متخلفان و احتکار کنندگان اقلام مورد نیاز پزشکی در صورت مشاهده به شدت برخورد خواهد شد.
شکری افزود: مردم متقاضی تجهیزات و اقلام پزشکی مورد نیاز هستند که با توجه به گزارشات ناظران مربوطه و همچنین مردمی محدودیت اقلام وجود دارد که باید رفع و ریشه یابی شود.

توقف سرویس دهی اتوبوس مسیر مراغه به قم و بالعکس
شکری خواستار توقف اتوبوس های قم به مراغه و کنترل مسافران ورودی از این استان شد و گفت: شهروندان از سفر به استان قم خودداری و تمامی موارد پزشکی و ایمنی را رعایت و کنترل کنند.
فرماندار مراغه ادامه داد: تعطیلی اماکنی که تجمع درآن ها زیاد است از جمله قلیان سراها و اماکن ورزشی از دیگر اقدامات پیشگیرانه باید در نظر گرفته شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این جلسه گفت: بدون هیچ گونه محدودیتی قلیان سراها و اماکن ورزشی تعطیل و تمامی مسابقات ورزشی تا اطلاع بعدی در شهرستان لغو می شود.
نادر نجد گفت: شهروندان از سفر به استان های پرخطر همانند قم خودداری کنند و نظارت ها از سوی دستگاه های متولی در ترمینال ها، راه آهن و دیگر اماکن تشدید می شود.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.