محمدرضا مشایخی شنبه شب در نشست مدیریت ستاد بحران میانه با تاکید بر لزوم آمادگی دستگاه‌ها در فصل سرما و زمستان افزود:  در زمان حاضر راه بیش از ۵۰ درصد روستاهای شهرستان مسدود است.

وی اظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید با تعامل و هماهنگی لازم در تامین امکانات و تجهیزات برای کاهش دغدغه و مشکل مردم با توجه به مسدود شدن راه‌ها تلاش کنند.

وی ادامه داد: در این مواقع ضروری است که بخشداری ها، دهیاری ها، دستگاه های خدمات رسان و اجرایی، عوامل نظامی و انتظامی بسیج شده و با تمام امکانات برای رفع بحران وارد میدان شده و با برنامه ریزی به پیشبرد مسائل بپردازند.

مشایخی از بخشداران بخش های تابعه خواست تا دهیاری ها را برای تامین آذوقه اساسی مردم که مهمترین آنها نان است بکارگیرند و در این خصوص از تمام امکانات دهیاری ها در جهت حل و فصل مسائل و مشکلات مردم در روستاها برای ورود در مواقع بحرانی استفاده کنند.

وی همچنین از شرکت گاز،  اداره برق و آب و فاضلاب و مخابرات و سایر ادارات خدمات رسان خواست تا با توجه به برودت هوا و اینکه در ایام انتخابات و ایام منتهی به آخر سال قرار گرفته ایم، با حساسیت به کنترل و نظارت بیشتر در امور خدماتی خود پرداخته و همواره در آماده باش کامل بسر برند.

مشایخی بر لزوم کنترل و نظارت هرچه بیشتر عوامل پلیس راه بر تردد غیر ضروری مردم در جهت کاهش بار ترافیک جاده ای در مواقع بحرانی بویژه مسدود شدن آزاد راه تبریز - زنجان تاکید کرد.

فرماندار میانه در ادامه رسیدگی بیشتر در خصوص تامین سوخت لازم و ذخیره سازی آنها برای ایام بحرانی و تامین زنجیر چرخ برای ماشین آلات سنگین در حوزه راهداری را مهم خواند و اضافه کرد: قدرت عمل و کارایی بیشتر این ماشین آلات در روزهای برفی با زنجیر چرخ بیشتر می شود که امیدواریم با تصویب این امر شاهد تامین آنها از سوی مبادی استانی باشیم.

شهرستان میانه با بیش از ۱۹۱ هزار نفر جمعیت بیش از ۳۳۰ روستا دارد که بخش عمده آنها در مناطق مرتفع و کوهستانی واقع شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.