حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم چهارشنبه شب در نخستین یادواره شهدای بمباران مراغه در مسجد جامع این شهرستان افزود: با هدایت های رهبری، تمامی توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب شکست خورده که این به برکت خون شهداست.
وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره نشان داده اند که با وجود نارضایتی از عملکرد ها، اختلاس ها و برخی مشکلات اقتصادی، عاشق انقلاب و نظام اسلامی هستند.
وی اضافه کرد: این مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال وفاداری خود به انقلاب اسلامی را نشان دادند که این امر به دلیل ارادت و اعتقاد راسخ آنان به شهدا، امام راحل، رهبری و آرمان های متعالی نظام اسلامی است.
آل هاشم با بیان اینکه شهدا مایه عزت ایران اسلامی هستند گفت: خانواده های شهدای بمباران مراغه همانند سایر خانواده های شهدا، اجازه نخواهند داد خدشه ای به آرمان های شهدا و امام راحل وارد شود.
وی افزود: اقتدار و امنیت کنونی کشورمان به ویژه در عرصه های بین المللی به واسطه مجاهدت شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده است و این عظمت باید قدر دانسته شود.
امام جمعه تبریز ادامه داد: شهدا در راه عزت و رضای الهی جان خود را فدا کردند و ثابت کردند که مرگ باعزت بهتر از زندگی با ظلم و ذلت است.
آل هاشم با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: مراسم تشییع این شهید مایه همدلی مسلمانان شده و قدرت امت اسلامی را نشان داد.
وی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: آحاد مردم باید در این عرصه خطیر با وحدت و صمیمیت حضور یافته و خادمان ملت و عاشقان انقلاب را روانه خانه ملت کنند.
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز با اشاره به جایگاه معنوی شهدا گفت: مسوولیت و رسالت ما درقبال شهدا سنگین و خطیر است.
آیت الله پورمحمدی افزود: امروز نیز خلف بر حق امام راحل و فرمانده کل قوا، رهبری امت اسلامی را بر عهده داشته و وظیفه همه مردم و مسئولان تبعیت از رهنمودهای ایشان در صیانت از خون شهداست.
نخستین یادواره ۱۲۰ شهید بمباران مراغه با حضور مسوولان شهرستانی و استانی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.