به گزارش خبرنگار مهر، «کوین فورچونه» با عنوان گرانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر، این فصل به تیم تراکتور ایران اضافه شد اما به تدریج با عملکرد غیر قابل قبولش به حاشیه رانده شد. این بازیکن در نهایت ایران را ترک کرد و حاضر به بازگشت به تیم تراکتور نشده است.

باشگاه تراکتور هم همچنان از صدور رضایتنامه این بازیکن فرانسوی خود خودداری می کند و قراردادش را فسخ نمی کند.

سایت «maligue2» در این ارتباط از فورچونه به عنوان بازیکنی نام برد که در باشگاه تراکتور گیر کرده است. این سایت نوشت: «فورچونه هنوز در انتظار دریافت نامه فسخ قراردادش با باشگاه ایرانی است. در حالی که او می توانست در نقل و انتقالات زمستانی به تیم سابق خود بازگردد اما در نهایت این اتفاق نیفتاد چون هنوز نامه اتمام همکاری اش با تراکتور را نگرفته است. این بازیکن می داند که بازگشتش به تیم ترویس فرانسه به خاطر جذب هیون جون سوک منتفی است.»

این سایت در ادامه صحبت های فورچونه را منعکس کرده است: «اگر نامه پایان همکاری ام را از تراکتور می گرفتم شانس خوبی برای حضور در تیم ترویس داشتم. ما مرتب با مدیران باشگاه در ارتباط بودیم. روز ۳۱ ژانویه وقتی دیدم زمان می گذرد و سوک هم به تیم ترویس پیوسته، ناامید شدم.»

همچنین سایت «abonne.lest» نوشت: «بین ایران، فرانسه و آمریکا؛ فورچونه هنوز منتظر است. مهاجم سابق ترویسی می خواست در ماه ژانویه به این تیم برگردد اما هنوز نامه پایان همکاری اش را از این تیم نگرفته است. او حالا به سمت تیم های آمریکایی روی آورده است. تا زمانی که باشگاه تراکتور به صورت رسمی فورچونه را آزاد نکند، نمی تواند در تیم دیگری حضور داشته باشد.»

این سایت هم به نقل از فورچونه نوشته است: «هنوز منتظر نامه پایان همکاری ام از سوی تراکتور هستم. نمی دانم چرا آنها این کار را می کنند ولی این وضعیت کمی خسته کننده شده است. مدیران باشگاه به من گفتند که می خواهند قراردادم را فسخ کنند.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.