حجت الاسلام حسن کاملی فر روز جمعه در یادواره شهدای شهرستان در روستای شیراز عجب شیر اظهار کرد: رابطه رهبر با امت یک رابطه دینی است و حمایت مردم انقلاب را مستحکم تر خواهد کرد.

وی افزود: دشمن شناسی و دشمن ستیزی از خصوصیات مردم انقلابی است نباید لحظه ای در مقابل استکبار احساس ضعف و اضطراب کرد امام راحل چنین ویژگی داشتند.

وی به تبیین فرمول راهگشای حضرت امام راحل یعنی پشتیبان ولایت فقیه بودن پرداخت و اظهار داشت: مردم پشتوانه انقلاب هستند همان طور که مردم عصر ائمه معصومین (ع) از حاکمان دینی شان حمایت نکردند و حکومت امامان شکست خورد باید ما از رهبر دینی جامعه اسامی حمایت کنیم تا آسیبی به ممکت نرسد.

حجت الاسلام کاملی فر تاکید کرد: امام خمینی (ره) به قدرت مردم مذهبی ایران باور داشت و برای همین مردم سالاری دینی را مطرح کرد حتی خودش برای تدوین قانون اساسی از نمایندگان مردم انتخاب کرد لذا باید امت اسلامی نیز احساس مسئولیت داشته و مدافع رهبر جامعه باشند.

وی به اثرات قوی شدن مردم اشاره و افزود: رهبر فرزانه انقلاب همچون امام راحل تنها راهکار ملت ایران در مقابل تهدیدات دشمن را قوی شدن خطاب کرد، حکومت های سلطه جز زبان قدرت چیزی نمی فهمند برای همین ما باید در همه عرصه های نظامی، اقتصادی و فرهنگی قوی باشیم این دستور اسلام است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در پایان به حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: با حضور خود دشمن را مایوس خواهیم کرد و وفاداری خود به نظام اسلامی و شهدا را نشان می دهیم و شعار «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» را به اثبات می رسانیم که ما تا سرنگونی استکبار در صحنه ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.