به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین طیبی فر روز چهارشنبه در همایش حکمت مطهر در محل سپاه همدان اظهار داشت: تفکر شهید مطهری از جمله عمده ترین آنها شامل مبارزه با تفکرهای التقاطی و اندیشه های انحرافی به عنوان الگو برای کارکنان و پرسنل سپاه است.
مسئول امور روحانیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در این آیین باید به بیان اندیشه های شهید مطهری و بخش های معنوی این تفکر که عقیدتی و سیاسی سپاه ضامن آن است، پرداخت.
حجت الاسلام طیبی فر اضافه کرد: اهتمام و اهمیت سپاه پاسداران به بعد معنوی، اعتقادی، فکری و ولایتمداری شهید مطهری برای سپاه پاسداران بسیار حایز اهمیت است.
مسئول امور روحانیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: علت عصبانیت دشمن از سپاه پاسداران، بُعد اثرگذاری آن است و اگر امروز دشمن، سپاه پاسداران را تروریست اعلام می کند به خاطر ضرباتی است که استکبار از اندیشه های حاکم بر سپاه خورده است.
حجت الاسلام طیبی فر تاکید کرد: درخشش سپاه در صحنه های اجتماعی از جمله کمک به سیل زدگان نیز موجب شدت گرفتن عصبانیت دشمنان از این نهاد انقلابی شده است.
مسئول امور روحانیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران نگهبان انقلاب اسلامی و حامی ملت است و هر کجا نیاز باشد سپاه حضور فعال دارد، چرا که در قانون اساسی، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن به عهده سپاه انقلاب اسلامی است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.