به گزارش خبرنگار مهر، داود گرشاسبی، عصر امروز در جلسه هم اندیشی هیأت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی و کاندیداهای انتخابات مرند و جلفا، ابراز داشت: وقتی انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، نظام دو قطبی در دنیا وجود داشت، در آن زمان مرگ اندیشه و باورهای الهی را ترویج می‌کردند اما زندگی مبتنی بر دین در ایران اسلامی شکل گرفت.

فرماندار ویژه مرند تاکید کرد: به مردم سالاری دینی ورود کردیم که برگزاری چندین دوره انتخابات از ثمره‌های آن است، همین که انتخابات حتی یک روز هم به تعویق نیفتاده افتخاری بزرگی محسوب می‌شود و حتی در ایام دفع مقدس نیز این انتخابات تعطیل نشده است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، مسیری را طی می‌کند که به خواست مردم احترام می‌گذارد.

گرشاسبی در ادامه تاکید کرد: دشمن به دنبال تولید و ایجاد ناامنی در کشور است، فشار بیرونی علیه انقلاب اسلامی می‌خواهد تنش‌های اجتماعی ایجاد کند، بر این اساس کاندیداهای مجلس فضایی ایجاد نکنند که شهرستان‌ها دو قطبی شوند.

وی افزود: انتخابات به اتمام می‌رسد و ۳۲۰ هزار نفر از جمعیت مرند و جلفا باید از ثمرات انتخابات بهره مند شوند، از ستادها هواداران کاندیداها نیز می‌خواهیم که به مسیری نروند که شهرستان‌های مرند و جلفا دچار مشکل شوند.

فرماندار ویژه مرند عنوان کرد: رقابت انتخاباتی باید در چارچوب قوانین و مقررات باشد، نباید به سمت ستیز پیش برویم، توسعه در بستر آرامش محقق می‌شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه ما به نفع یا ضرر هیچ کاندیدایی اقدام نمی‌کنیم، گفت: دستگاه‌های اداری حق ورود به مصادیق انتخاباتی ندارند، اما همه قصد داریم که سطح بالایی از مشارکت مردم در انتخابات تحقق یابد.

گرشاسبی در بخش دیگری تصریح کرد: ۷۱ نفر کاندیدا ثبت نام کرده بودند که ۲۴ نفر تأیید صلاحیت شدند که یک نفر به عنوان نماینده مردم مرند و جلفا به مجلس راه پیدا می‌کند.

وی ابراز داشت: ۲۵۸ صندوق برای دو شهرستان مرند و جلفا در نظر گرفته شده است، ۱۸۰ صندوق در مرند و ۷۸ صندوق در جلفا مستقر خواهد شد و ۵ هزار نفر در برگزاری انتخابات این حوزه انتخابیه همکاری دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1343631
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.