حمید شکری روز شنبه در مراسم افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: پروژه روکش آسفالت محور مراغه - هشترود به طول ۱۹.۵ کیلومتر با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار یکی از این طرح هاست.

وی افزود: ۹ کیلومتر ماسه آسفالت به همراه روکش، ۹.۵ کیلومتر تراش آسفالت به همراه روکش و یک کیلومتر ماسه آسفالت از اقدامات انجام شده در این محوراست که به محض شروع فصل کاری ادامه عملیات در حدود ۲ کیلومتر نیز آغاز خواهد شد.
شکری افزود: ادامه طرح تعریض پل دو دهانه هشت متری چکان با حجم عملیات بنایی با سنگ ۳۰۳ مترمکعب با ۲۴۰ میلیون تومان اعتبار، بهزودی با مناسب بودن شرایط آب و هوایی شروع خواهد شد.

وی به دیگر پروژه راهداری شهرستان اشاره کرد و گفت: پروژه احداث زیر گذر داش آتان از ابتدای سال آینده و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و مشارکت اهالی روستاهای مردق چای آغاز خواهد شد.


فرماندار مراغه به دیگر طرح افتتاح شده در روز نخست دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: سامانه ضد تگرگ و ضد سرما در روستای دیورزم با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان از سوی بخش خصوصی دیگر طرحی است که امروز به بهره برداری رسید.
شکری اضافه کرد: این طرح ۱۰۰ هکتار از اراضی منطقه را پوشش خواهد داد.
وی ادامه داد: در دهه فجر امسال ۷۶ طرح عمرانی و خدماتی با ۲۴۹ میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان اعتبار در شهرستان مراغه به کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.