علیرضا پژمان عصر پنج‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و ذوب آهن در جمع خبرنگاران افزود: در بازی هفته قبل بازیکنانمان کمی سنگین بودند و فوتبالی که انتظار داشتیم ارائه ندادند.  

مربی سرخ پوشان تبریزی به بازیکنان خارجی جدید تیم تراکتور اشاره و خاطر نشان کرد: بازیکنان خارجی تازه به خدمت گرفته شده تیم با انجام تمرینات منظم خودشان را برای بازی های آتی آماده می کنند و میمبلا بدلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در اردوی خارج از کشور نتوانست در بازی مقابل پرسپولیس تیم را یاری کند و به احتمال زیاد از بازی آینده در کنار تیم خواهد بود و حمزاوی و جفرسون نیز از شرایط خوبی برخوردار هستند.

پژمان در خصوص تاثیر برگزاری اردوی خارج از کشور اذعان کرد: مسلما برگزاری اردوی خارج از کشور برای تیم خوب بود و از لحاظ آمادگی تیم را در شرایط بهتری قرار داد اما باید این را بدانیم که رقیبان لیگ برتری با حریفان دیدارهای تدارکاتی متفاوت هستند و همانطور که قبلا گفتم بازیکنان ما مقابل پرسپولیس کمی سنگین بودند.

وی در مورد بازیکنان مصدوم و محروم تیم در بازی فردا اظهار کرد: متاسفانه داور بازی تراکتور - پرسپولیس با ما کم لطفی کرد و چهار بازیکن ما را با نشان دادن کارت زرد، از بازی فردا محروم و سرمربی تیم را اخراج کرد و همراه تیم نخواهند بود اما با تمریناتی که انجام دادیم سعی می کنیم شکست بازی قبل را جبران کنیم.   

به گزارش ایرنا، مودراگ رادولوویچ سرمربی تیم ذوب آهن بدلیل تمرین بازیکنانش در نشست خبری قبل از بازی حاضر نشد.

دیدار تیم های تراکتور و ذوب آهن از هفته هجدهم لیگ برتر فردا جمعه از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.