معاون اداره ورزش و جوانان مرند روز دوشنبه در جلسه اعطای احکام روسای کمیته های تخصصی هیئت ورزشهای همگانی شهرستان مرند اظهار داشت: با تشکیل کمیته های تخصصی، باید نظارت بر فعالیت رشته های مختلف ورزشهای همگانی و قانونی بودن آنها در شهرستان افزایش یابد.
امید محمدی ثالث افزود: باشگاههای ورزشی که در سطح شهرستان فعالیت دارند باید ضمن کسب مجوزهای لازم برای شروع فعالیت، نسبت به بیمه ورزشی ورزشکاران خود و کنترل آن اقدام کنند.
وی با بیان اینکه بسیاری از اتفاقات در باشگاه ها بدلیل عدم آشنایی مربیان و مسوولین آنهابا برخی قوانین است، گفت: ضروری است مسوولان کمیته های تخصصی در راستای افزایش اطلاعات آنها، تلاش کنند.
معاون اداره ورزش و جوانان مرند در خصوص برگزاری دوره های مربیگری آمادگی جسمانی نیز اظهار کرد: در صورت به حد نصاب رسیدن متقاضیان شرکت در دوره های مربیگری، ما آمادگی همکاری برای برگزاری این دوره ها را در شهرستان داریم.
رییس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان مرند نیز با اشاره به اهمیت تشکیل کمیته های این هیئت گفت: امیدواریم با همکاری روسای کمیته های تخصصی، فعالیتهای بیشتری را انجام داده و روزهای بهتری را برای ورزشهای همگانی شهرستان رقم بزنیم.
مهدی علیزاده یادآوری کرد: ما سعی می کنیم با ایجاد هماهنگی بین کمیته ها، آنها را در انجام وظایف و اختیارات یاری کنیم.
روسای کمیته های ورزشی نیز در این نشست دیدگاه های خود را در خصوص ترویج و فرهنگ سازی ورزشهای همگانی در شهرستان بیان کردند.
احکام روسای کمیته های تخصصی شامل پیاده روی، پیلاتس، آمادگی جسمانی، یوگا، پرثوآ، فیتنس، تی آر ایکس، فانکشنال، گردشگری، کراس فیت و ایروبیک با حضور معاون اداره ورزش و جوانان مرند و رییس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان به آنها اعطا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.