داود گرشاسبی روز یکشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان مرند افزود: رسانه های مجازی همچنین باید به پیام های اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و بازدارنده ها در شبکه های اجتماعی بپردازند.
فرماندار ویژه مرند در خصوص ضرورت پیشگیری از شیوع بیماری تب مالت نیز گفت: ادارات مربوط در راستای پیشگیری از ابتلای به این بیماری، با مطالعه در مورد استانهایی که در این زمینه موفق بودند برنامه ای تدوین کرده و با آن مقابله کنند.
وی اضافه کرد: ما باید نسبت به نقشی که در امر دام و طیور داریم تلاش کرده و بصورت برنامه محور عمل کنیم.
گرشاسبی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه سلامت شهرستان اظهار داشت: ماهیت برگزاری جلسات، اجرای مصوبات آن است چرا که این امر، موفقیت، تلاش و پویایی بخشی از جامعه را نشان می دهد.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت در امور اجتماعی و بهداشتی، کار جمعی بوده و بدون تعامل با مردم و عدم مشارکت سازمان های مردم نهاد، نمی توان پیش رفت.
فرماندار مرند با بیان اینکه دوره های آموزشی ما باید مفید و دارای خروجی باشد افزود: ضروری است از تمامی فرصت ها و ظرفیتها برای آموزش شهروندان استفاده کرده و موضوعات مختلف به آنها ارائه شود.
وی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای تغییر نوع کشت پایاب تصفیه خانه مرند خاطرنشان کرد: مسوولین تلاش کنند زمینه تغییر نوع کشت را برای سالهای آتی فراهم کنند تا محصولاتی که مستقیم به مصرف می رسند در آنجا تولید نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.