به گزارش ایرنا، امیر قلعه نوعی شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش در جمع خبرنگاران افزود: امروز از دقیقه ۲ بازی تا پایان بازی توپ هایمان گل نمی شد و خدا را شکر می کنم گل نخوردیم. 

سرمربی تیم سپاهان خاطرنشان کرد: نیم فصل و تغییرات بازیکنان باعث این نتیجه گیری هاست. 

قلعه نوعی با بیان اینکه از بازیکنانم راضی هستم، اضافه کرد: ولی چند بازیکن در بازی امروز موقعیت های صد در صدی را به گل تبدیل نکردند که از این موضوع ناراحت هستم. 

وی عنوان کرد: جزو برنامه هایمان بود که بازی تداراکاتی در ترکیه برگزار کنیم، ولی بعضی ها نگذاشتند، در حالی که نباید فوتبال را یک تهدید ببینیم.

قلعه نوعی با اشاره به اینکه بازیکنان تازه اضافه شده به تیم سپاهان بازیکنان جایگزین و نه تقویتی بودند، گفت: الحاق دیرهنگام آنان به تیم نگذاشت تا تمرینات مناسبی داشته باشیم. 

مربی تیم ماشین سازی در نشست خبری

مربی ماشین  سازی: بازیکنان  مقابل سپاهان با غیرت بازی کردند

مربی تیم فوتبال ماشین سازی نیز در  نشست خبری پس از بازی با سپاهان گفت: بازیکنان تیم ما مقابل تیم بزرگی مثل سپاهان با غیرت بازی کردند، زیرا تیم فوتبال سپاهان با جذب بازیکنان خوب خودش را تقویت کرده بود. 

غلامرضا باغ آبادی اظهار کرد:  باید روی این قضیه که بازیکنانمان تا دقایق پایانی بازی از لحاظ بدنی و تاکتیکی کم نیاورند، تمرین کنیم. 

وی اضافه کرد: هدف مان این است که در بازی های خانگی امتیاز از دست ندهیم و در بازی های خارج از خانه در حد توان مان تلاش کنیم. 

دیدار تیم های ماشین سازی و سپاهان با نتیحه بدون گل خاتمه یافت تا تیم صدر جدولی در تبریز متوقف شود؛ به این ترتیب تیم های ماشین  سازی تبریز و سپاهان با ۲۳ امتیاز و ۳۴ امتیاز در رده های نهم و دوم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفتند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.