قاسم قمری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران  افزود: درطی ۴۸ ساعت گذشته با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری شهرستان اهر، هیچ محور اصلی حتی برای دقایقی بسته نمانده و به رغم کولاک و بوران شدید در برخی محورها، برف‌روبی و بازگشایی مستمر بوسیله ماشین‌ آلات و عوامل زحمت‌کش این اداره انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر ادامه داد: راه ۶۰ روستا بسته بود که پس از بازگشایی‌ها، این آمار هم اینک به ۴۰ راه روستایی کاهش یافته و در تلاشیم تا ظهر امروز راه‌های باقی مانده را بازگشایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه کو.لاک برف موجب بسته شدن مجدد راه ها می شود، اضافه کرد: درصورتی‌که بارش برف همراه با کولاک نباشد بازگشایی راه‌های روستایی به‌تبع آسان‌تر خواهد بود .

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر ‌بر لزوم استفاده از زنجیرچرخ و به همراه داشتن وسایل زمستانی تأکید کرد و یادآوری کرد: رانندگان پیش از حرکت با شماره‌گیری ۱۴۱ و ۴۴۲۲۸۶۷۰ از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع یابند.

وی افزود: در طی ساعات گذشته، عوامل این اداره از هیچ خدمتی به جاماندگان در راه‌ها و مسافرین گرفتار در کولاک و برف دریغ نکرده اند و هموطنان در صورت بروز مشکلات می‌توانند با شماره ۱۴۱ راهداری را در جریان بروز مشکل قرار داده و همچنین از طریق این شماره از وضعیت راه‌ها و محورهای مختلف مواصلاتی آگاهی یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.