عزیز عزیزی روز یکشنبه در گفت گو با خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش کارکنان این مجموعه جریان گاز طبیعی در شهرستان اهر تاکنون پایداربوده و با وجود برودت هوا و سرمای مستقر در منطقه همچنان تداوم جریان گاز برقرار است.

وی گفت: با افزایش مصرف در ۲۴ ساعت گذشته و عبور از مرز یک میلیون متر مکعب برای ۵۳ هزار مشترک این شهرستان، در کنار تلاش‌های شرکت گاز، شایسته است مردم شهرستان نیز نسبت به رعایت نکات ایمنی و مصرف مناسب و بهینه اقدام مفیدی انجام دهند تا شاهد افت فشار نباشیم.

رییس اداره گاز اهر با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و افزایش مصرف گاز، خواستار صرفه جویی ادارات و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در مصرف گاز شد.

عزیزی با اشاره به رعایت موارد صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی اظهار کرد: تمرکز اساسی تلاشگران صنعت گاز بیشتر مبتنی بر تامین مداوم گاز طبیعی است که این خدمت رسانی با بحث مدیریت انرژی پاک توسط خانواده ها و مشترکان گاز طبیعی محقق می‌شود.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر اتلاف انرژی از جمله گاز در بخش خانگی، غیراستاندارد بودن وسایل گازسوز و عدم دقت در خرید نوع وسیله گازسوز است.

رییس اداره گاز شهرستان اهر تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی از اقداماتی است که سلامت مشترکان را تحت الشعاع قرار می دهد؛ بنابراین لازم است در این خصوص دقت کافی از سوی شهروندان انجام شود.

شهرستان اهر با ۱۳۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.