طرح افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس مدارس پیش از این به عنوان مصوبه شماره ۶۸ در کمیسیون عمران ،ترافیک و حمل و نقل شورای شهر تبریز تصویب شده بود و  امروز نیز اعضای شورا به آن رای مثبت  دادند.

فریدون بابایی اقدم، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز در این ارتباط گفت: این نامه را که در کمیسیون مورد بررسی قرار دادیم ظاهرا توسط فرمانداری شهر تبریز به دلیل تاخیر در زمان آن، برگشت داده شده بود و نیاز به بررسی مجدد در کمیسیون داشت.

وی ادامه داد: با بررسی مجدد این نامه در کمیسیون، افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس مدارس را برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در نظر گرفتیم.

 بر اساس توافق وزیران کشور و وزیر آموزش و پرورش، سامانه سپند امسال در کل کشور راه اندازی شد و طبق آن هم شرکت ها و رانندگان سرویس مدارس در این سیستم ثبت نام و پس از بررسی توسط سازمان تاکسیرانی تائید صلاحیت شدند.

امسال ۴۷ شرکت فعال در زمینه سرویس مدارس توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز تائید شدند و ۶۱۱ راننده در سامانه سپند ثبت نام کردند.

اولیای دانش آموزان می توانند با استفاده از اپلیکیشن «سپند» از محل و تردد خودروی سرویس مدرسه فرزند خود مطلع شوند.

سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ توسط سازمان تاکسیرانی کلانشهرها و شهرداری های سراسر کشور اجرا شد.

در کلان شهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز بیش از ۳۵۰ هزار نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیل  می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.