به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل حاجی پور شامگاه چهارشنبه در یکصد و نهمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: در مواقعی رفتار ما موجب لجبازی طلبکاران می شود، به گونه ای رفتار شود که مردم را از شهرداری منزجر نکنیم.

وی با اشاره به چندین مورد تجمع پیمانکاران طی ۲۵ روز اخیر خاطر نشان کرد: با هماهنگی های انجام شده با ناظر ، در آینده ای نزدیک موضوع تهاتر برای پیمانکاران انجام می شود تا از این طریق طلب های آنان به گونه ای پرداخت شود.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت با تاکید بر ضرورت بهره گیری از سرمایه گذاران برای توسعه و عمران شهر اظهار داشت: شهرداری رشت پول ندارد اما از امکاناتی برخوردارست که می تواند جای پول را بگیرد.

وی با بیان این که جلسه های شورای اسلامی کلانشهر رشت بایستی حقیقی باشد، اضافه کرد: در این جلسه ها احساس صمیمیت نمی کنم و ما در تصمیمات شورا، بایستی کاری که شایسته و به صلاح است، انجام دهیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه با تاکید بر این که بایستی واقعیت ها از شهرداری به ما بیان شود، اظهار داشت: وظیفه ما نظارت بر مجموعه شهرداری است که بایستی در انجام این وظیفه خود دقیق باشیم.

بهراد ذاکری خاطر نشان کرد: تا زمانی که شفاف سازی نکنیم و مردم در جریان امور قرار نگیرند، اعتماد سازی صورت نمی گیرد بنابراین همه ما بایستی به این مهم توجه جدی داشته باشیم.

وی درباره پروژه جمع آوری آب ها در رشت و هزینه های انجام شده در اجرای این پروژه به عنوان بزرگترین بدهی شهرداری تصریح کرد: بایستی کارگروه فنی از بیرون شهرداری تشکیل تا حسابرسی مالی این پروژه انجام شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی رشت نیز در ادامه با تاکید بر این که شهردار و تیم کاری او بایستی منابع درآمدی شهرداری را افزایش دهند، گفت: پول شهرداری رشت در جیب مردم این کلانشهر است.

اسماعیل رمضانپور نرگسی افزود: بر اساس آمارها، چهار تا پنج درصد مردم عوارض به شهرداری پرداخت می کنند بنابراین ضروریست تا شهردار و تیم اقتصادی اش به دنبال درآمدهای پایدار و وصول مطالبات از مردم باشند.

در یکصد و نهمین جلسه شورای اسلامی رشت پیمان پارسا مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار مسافر در دفاع از لایحه انتقال و جابجایی ردیف بودجه این سازمان برای پرداخت حقوق عقب مانده سال ۹۸ و پاداش و مزایا بیان داشت: پرسنل این سازمان ۷۰۰ میلیون تومان حقوق معوقه دارند و دو ماه حقوق دریافت نکرده اند که در نهایت لایحه یاد شده با دو فوریت رای آورد.

رشت، حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.