به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاندیدای شورای پنجم اعتقاد دارد اگر شورای شهر بتواند با راه کارهای لازم، تامین درآمدهای پایدار شهری را برای شهرداری تضمین کند، از شهر فروشی پیشگیری می شود.

عبدالجواد زعفرانی سابقه کاری اش را بیش از همه در حوزه متروی اصفهان گذرانده، پروژه ای که یکی از شاخصه های توسعه شهر اصفهان در حوزه حمل و نقل مدرن به شما می رود.

شاید هم فراز و نشیب های اجرای پروژه مترو و تجربه هایی که او در این زمینه داشته است، باعث شده تا او یکی از محوری ترین برنامه های خود برای شورای پنجم را تدوین راهکارهایی برای ایجاد درآمدها پایدار برای اصفهان قرار دهد.

وی دغدغه مدیریت واحد شهری را جزء اولویت های الزامی در شورای پنجم می داند که باید با حضور افراد ذی نفوذ در شورا که سابقه ارتباط با دستگاه های اجرایی را دارند، پیگیری و محقق شود.

وی چالش های بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری را از مشکلاتی می داند که باید با اندیشیدن چاره ای برای تامین درآمدهای پایدار شهر، این موضوع نیز ناخودآگاه مرتفع خواهد شد و ساخت و سازها، به صورت اصولی در شهر اجرایی خواهد شد.
این کاندیدای شورای پنجم معتقد است اگر شهر را به درآمدهای پایدار متصل کنیم دیگر شاهد ساخت و سازهای خارج از روال قانونی هم نخواهیم بود.

زعفرانی توجه به حمل و نقل شهری، را در راستای حفظ محیط زیست می داند که باید از سوی شورای پنجم هم با جدیت بیشتری پیگیری شود.

شهرداری اکنون به مسئله شهرفروشی دچار شده است و از دیدگاه این کاندیداهای شورای پنجم باید با اعمال مدیریت واحد شهری و تمهید درآمدهای پایدار برای شهرداری، این مسئله در سالهای آتی مرتفع شود.

 

46

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 646630
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.