فرامرز رهیف روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این دوره از مسابقات از ۱۷ تا ۲۱ بهمن برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با حضور ۶ تیم برگزار می شود، گفت: تیم ملی نوجوانان ایران، جمهوری آذربایجان، جوانان سلیمانیه عراق، تیم جوانا پارس تهران، منتخب جوانان آذربایجان شرقی و تیم سراب برای این مسابقات دعوت شده اند.

وی در رابطه با ورزش بسکتبال در این شهرستان افزود: با توجه به توان بالا و فضای مناسب جهت بهره برداری از ظرفیت های ورزشی شهرستان سراب به خصوص رشته بسکتبال اقدام به تشکیل کلاس های آموزشی مستمر کردیم.

رییس اداره ورزش و جوانان سراب خاطرنشان کرد: همچنین برای ایجاد بستر مناسب در کنار کلاس های آموزشی اقدامات اولیه برای تاسیس آکادمی بسکتبال در رده های پایه انجام و زمینه برای ساماندهی ورزشکاران و استعدادیابی تخصصی مهیا شده است.

رهیف عنوان کرد: برگزاری تورنمنت بین المللی بسکتبال سراب برای سی امین سال متوالی در رده سنی جوانان انگیزه و رغبت را بین جوانان جهت رو آوردن به این رشته کلاسیک و دانشگاهی دو چندان می کند تا در آینده شاهد پرورش نخبگان بسکتبال در شهرستان سراب باشیم و گلچین این ورزشکاران را راهی مسابقات فراشهرستانی و استانی و تیم ملی کنیم.

داوود رفیقی رییس هیأت بسکتبال سراب نیز با اشاره به حمایت های مالی شرکتهای خصوصی از ورزش شهرستان سراب به خصوص رشته بسکتبال، از همکاری شایسته نهادهای مرجع و دستگاههای اجرایی و همچنین خادمان ورزش شهرستان سراب قدردانی کرد.

رفیقی اظهار کرد:  واحدهای لبنی و مواد غذایی سراب همواره پای کار بوده اند و من از حامیان ورزش شهرستان قدردانی می کنم.

وی گفت: مسابقات بین المللی بسکتبال سراب در ۲۹ دوره برگزار شده که ۲۸ دوره آن، چهار جانبه و یک دوره به صورت ۶ جانبه بوده است و همچنین در ادوار گذشته رده سنی مسابقات از بزرگسالان به رده سنی جوانان تغییر یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.