"محمد محمدپور" روز پنجشنبه با حضور در جمع هنرمندان انجمن پویانمایی تبریز گفت: ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تنها ترور یک فرمانده ارشد نظامی نبود بلکه در واقع هجمه‌ استکبار جهانی به کیان و حاکمیت ملی ایران اسلامی بود.

وی افزود: سردار سلیمانی سرداری است که نامش در ردیف اسطوره‌ها در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی یک شخص نبود، یک جریان فکری بود و یک اسطوره که نه تنها در ایران، بلکه در اقصی نقاط جهان  نام و آوازه‌ دلاوری‌های او جاوید خواهد ماند.

محمدپور، موضع گیری و حضور به موقع و گسترده‌ اصحاب فرهنگ و هنر را بسیار ارزشمند و شایسته عنوان کرد و گفت: هنرمندان در رشته‌های مختلف در طی این چند روز با خلق آثار گران سنگ این حادثه‌ عظیم را با زبان هنر جهانی کردند.

وی اظهار کرد: اصحاب فرهنگ و هنر با تبیین و تصویر کردن شهادت سردار سلیمانی همگام با تمام اقشار مردم در قبال از جان گذشتگی این سردار رشید اسلام ادای دین می کنند.

 هنرمندان تبریزی در این کارگاه یک روزه جمع آمدند تا با ساخت انیمیشن و موشن‌گرافی با محوریت شهادت سپهبد سلیمانی و انتقام سخت، دین خود را ادا کنند.

هنرمندان شرکت کننده براساس موضوعاتی که ایده‌پردازی کرده‌اند و با تبادل نظرهای انجام شده انیمیشن‌ها و موشن‌گرافی‌های چندثانیه‌ای تولید خواهند کرد تا در شبکه‌های مجازی پخش شود.

آثار کوتاه حداکثر یک دقیقه‌ای در این زمینه تولید خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.