سیدحمزه امینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: ملت ایران با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان خواهند کشید و وفاداری خود به نظام، رهبری و شهدا را نشان خواهند داد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: 22 بهمن، نتیجه بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد بود و این روز طلوع نور، آزادی و عدالت است.
امینی گفت: در واقع با شرکت گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن و سایر راهپیمایی ها، وفاداری مان به انقلاب و شهدا را اعلام می کنیم.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور گسترده نشان خواهند داد که هنوز بیدار و هوشیارند افزود: به رغم یاوه گویی های استکبار جهانی و دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب، مسئولان و مردم با صلابت تر از گذشته در راهپیمایی شرکت می کنند و تمام نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.
فرماندار هشترود نیز گفت: ملت ایران با وفاداری به انقلاب و نظام و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناامید می کنند.
امین امینیان افزود: امروز بهترین فرصت برای هر ایرانی برای قدردانی از جانفشانی شهداست که از جان و مال خود در به ثمر رسیدن انقلاب گذشتند.
وی گفت: حضور گسترده و میلیونی مردم قدر شناس ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، بیعت مجدد با آرمان‌ های نظام جمهوری اسلامی، امام، شهدا و رهبری است.
امینیان با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار نظام به مستکبران عالم و امیدبخشی به مستضعفین جهان است افزود : دشمنان از اول انقلاب قصد دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب را داشتند و در این چند ماه اخیر نیز می خواستند نقشه شوم خود را اجرا کنند اما مردم انقلابی ایران امروز با حضور گسترده خود در جشن آغاز چهلمین بهار انقلاب جواب قاطع و دندان شکن به یاوه گویان خواهند داد.
راهپیمایی 22 بهمن در هشترود همزمان با سراسر کشور از ساعت 11 امروز یکشنبه آغاز شده و با سخنرانی امام جمعه این شهرستان به پایان می رسد.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.