اعضای شورای اسلامی شهر بناب در جلسه رسمی خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگ راه اسلام و ایران اسلامی، بزرگراه واقع در حد فاصل میدان بسیج تا میدان معلم این شهر را بنام «بزرگراه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری کردند.

در بخشی از مصوبه شورای اسلامی شهر بناب آمده است: «رشادت ها و فداکاری های سردار حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت از ذهن مردم عزیزمان فراموش نخواهد شد؛ لذا به این منظور و در جهت پاسداشت خدمات آن شهید بزرگوار به ایران و اسلام که جهان به احترام او سر تعظیم فرود آورده است، بزرگراه رسالت بنام این شهید سرافراز تغییر نام می یابد.»

اعضای شورای اسلامی شهر بناب پس از تصویب این نامگذاری، شهرداری بناب را مکلف کردند تا در اسرع وقت نسبت به تهیه و نصب تابلوی این بزرگراه با نام جدید اقدام کند.

بامداد روز جمعه نیروهای نظامی آمریکای جنایتکار در یک حمله ناجوانمردانه و تروریستی به خودروی حامل سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان در نزدیکی فرودگاه بغداد این سردار محبوب و مردمی را به شهادت رساندند.

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان موجی از اندوه و ماتم را در میان مردم ایران و کشورهای منطقه همراه با خشم و نفرت آنان از این جنایت هولناک به راه انداخته، بطوری که ترس از انتقام خون شهیدان این جنایت، صحنه گردانان این اقدام تروریستی را فرا گرفته است.

مقام معظم رهبری در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران ایشان ۳ روز عزای عمومی در کشور اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.