رسول خطیبی در مراسم معارفه خود  ضمن قدردانی از مجموعه باشگاه ماشین سازی تبریز، افزود: من یک نیم فصل خوب را کنار تمامی مجموعه باشگاه سپری کردم و خرسندم که این تیم پرهوادار را در جایگاهی مناسب تحویل دادم.

وی ادامه داد: با آنالیزی که از مجموعه باشگاه آلومینیوم اراک داشتم، فکر می کنم بتوانیم امسال کار بزرگی را در اراک انجام داده و برای اولین بار این تیم را لیگ برتری کنیم که امیدوارم این اتفاق در کنار هواداران عاشق، مدیران دلسوز و پیشکسوتان این شهر و دیار بیفتد.

خطیبی هدف اصلی حضور خود در اراک را صعود به لیگ برتر اعلام و اضافه کرد: دلیل آمدنم به شهر اراک فقط صعود به لیگ برتر است و برای خوش گذرانی نیامده ام و با بررسی شرایط تیم تصور می کنم آلومینیوم اراک بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد و باید تلاش آنها نسبت به نیم فصل اول لیگ دسته اول بیشتر شود.

وی گفت: با بررسی و تحلیل بازی های نیم فصل اول لیگ دسته اول باشگاه های کشور، سه الی چهار بازیکن برای تقویت تیم اضافه خواهیم کرد تا با شرایط بهتری در ادامه لیگ ظاهر شویم.

سرمربی سابق ماشین سازی افزود: بازیکنان باید فکر، روح و تمام تمرکز خود را شبانه روز برای تحقق آرزوی دیرینه مردم شهر اراک بگذارند تا بتوانیم در پایان فصل جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم و برای این شهر یک یادگاری خوب به جا بگذاریم.

به گزارش ایرنا، رسول خطیبی به رغم کسب نتایج بسیار درخان با ماشین سازی در لیگ برتر، به دلیل بروز اختلاف نظر با مالک باشگاه، از سمت خود در این تیم استعفا داد و بلافاصله با تیم اراکی قرارداد بست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.